Kontaktirajte nas

Flajeri

Najčešće se nazivaju flajeri, ali se kod nas koristi još nekoliko naziva kao što su leci i pamfleti.
Pomoću njih ćete na jednostavan način da informišete ljude o nekom svom proizvodu, usluzi
ili događaju. Daju veoma dobre rezultate kada je u pitanju promocija na lokalnom nivou, te je
greška ako se ne koriste.

Prave se u nekoliko različitih dimenzija, a na vama je da izaberete šta bi vam moglo najbolje
odgovarati. Ukoliko imate nekih nedoumica dođite u našu štampariju u Beogradu na
Banovom brdu, gde će vam naši grafički dizajneri predložiti neka rešenja, te predstaviti sve
prednosti i mane svakog od formata.

U zavisnosti od broja komada koji vam je potreban, štampanje flajera se obavlja digitalnom
štampom ili ofsetom. Odmah nakon što se odradi priprema za štampanje flajera može se
pomoću digitalne štampe uraditi probni otisak tako proveriti da li je baš sve kako smo mi
zamislili.

Podela flajera se može obaviti na nekoliko načina, a nakon štampanja se može u štampariji
raspitati da li oni nude uslugu podele flajera ili da nam daju neku preporuku za firmu koja bi
nam to mogla odraditi i koja bi cena bila. Za sve dodatna pitanja posetite nas u našoj štampariji na Banovom brdu u Beogradu, a i ovde na sajtu smo pripremili neke osnovne informacije kao cena vezane za štampanje flajera.

FLAJERI - USLUGE I CENA

jednostrani -CenaFlajeri kolordvostrani - Cena
990.00Flajeri A6 100 kom/ digitalna štampa1390.00
2650.00Flajeri A6 300 kom/ digitalna štampa3250.00
3800.00Flajeri A6 500 kom/ digitalna štampa5150.00
6000.00Flajeri A6 1000 kom/ digitalna štampa8500.00
7000.00Flajeri A6 5000 kom/ ofset štampa7500.00
9000.00Flajeri A5 5000 kom/ ofset štampa9500.00
na upitOstale dimenzije na upit

Pređite na bilo koju sekciju koja vas zanima:

DIMENZIJE I DIZAJN FLAJERA

Dimenzija flajera su najčešće A6, A5 i A4, sa tim da se oni mogu kada je veličina A4 presaviti
na dva ili na tri dela. Bitno je omogućiti da se oni mogu lako smestiti i sačuvaju, te da se
kasnije detaljnije pogledaju. Jedan od formata koji se u poslednjoj deceniji više proširio jeste
DL format (ameriken) gde su dimenzije koje ima flajer 100×210 mm.

Kada je u pitanju dizajn, tu ima veoma mnogo mogućnosti. Bitno je da se povede računa da
je sav tekst, kontakt podaci i opis proizvoda, jasan i čitljiv. Dešava se ponekad da tokom
pripreme za štampu se postavi ilustracija ispod teksta, te da se nakon štampe tekst ne može
jasno pročitati. Takve situacije se najlakše izbegnu kada se angažuje iskusan grafički dizajner.

Tekst treba da bude jasno vidljiv, a prilikom pozicioniranja se odmakne najmanje 5mm od
ivice flajera. Treba imati u vidu da flajer nije isto što i brošura, on ne bi smeo da ima previše
informacija. Detalj koji treba napadnije da se istakne jeste informacija ukoliko se preko flajera
nudi popust na neku robu ili uslugu.

Uobičajno je da u štamparijama postoje već gotovi dizajni za flajere koji se mogu odabrati kao
osnova, te se nakon toga odradi samo njihova dorada. Ovim se značajno ubrzava ceo
postupak dizajniranja flajera, jer nakon toga je potrebno samo da dodate svoje slike i tekst na
njih. Za razliku od ilustracije pozadine, ljudi mnogo više pažnje posvećuju fotografijama koje
bi za flajer trebale biti jedinstvene.

Jedna od opcija koja se nudi jeste biranje između jednostrane i dvostrane štampe. Nije bitno
za koju ćete se opciju odlučiti, bitno je da se flajer izdvaja zbog svog dizajna, te da tako
privuče pažnju. Kada privuče pažnju on je odradio veći deo posla, jer će onaj koga je
zainteresovao na njemu lako da nađe dodatne informacije.

Kontakt podaci su najbitniji segment čitavog dizajna i treba im posvetiti posebnu pažnju.
Treba da bude ispisana jasno adresa gde se nalazi firma, brojevi telefona, adresa web sajta,
email adresa, linkovi do društvenih mreža, a dobro je navesti ime osobe koja može da se
kontaktira. To treba da bude jasno vidljivo i nekoliko puta provereno da li je tačno pre nego što
počne štampanje flajera (gramatičke greške izbeći obavezno).

NAČINI ŠTAMPANJA FLAJERA

Prvo pre početka štampe ide odabir papira. Obično je to beli papir težine 115g ili 130g,
potrebno je odabrati i to da li će biti mat ili verzija sa sjajnim premazom. U osnovi se mogu
koristiti i slabiji papiri međutim u praksi se pokazalo da takvi flajeri ne ostavljaju pozitivan
utisak na onoga ko ga uzme.

Za manje tiraže se koristi digitalna štampa koja se pokazala kao najbrže rešenje. Međutim za
veće tiraže koji se rade se upotrebljava ofset štampa, kod koje proces štampe traje malo
duže. A i to duže vreme znači da sve bude gotovo za 3 do 5 dana.
Pre početka rada, čak i pre pripreme za štampu je potrebno da se jasno odredi količina flajera
koja će se štampati. Na osnovu toga će se odrediti i tehnika štampe, pa i sam način kako će
se obaviti priprema za štampu.

Nakon štampe po potrebi se može obaviti savijanje flajera, može na 2 ili 3 dela. Na taj način
se obezbeđuje da se na većem formatu odštampa više informacija, a kada se obavi savijanje
se olakšava onome ko ga je uzeo da ga spakuje i ponese sa sobom.

Konačna cena za ovaj posao ne treba da bude najvažniji faktor, već je bitno da odnos cene i
kvaliteta flajera bude usklađen. Prilikom odabira štamparije gde ćemo štampati flajere ne
treba se samo oslanjati na ono što nam ono kažu. Bitno je obratiti pažnju na preporuke i
iskustva drugih korisnik.

Kada je u pitanju deljenje flajera, to je veoma bitna stavka. Kada neko posmatra kako neko
deli flajere na ulici ili ih nađe u svom poštanskom sandučetu to može delovati kao prilično
nasumičan izbor. Međutim bez obzira na broj flajera koji se odštampaju njihovo deljenje treba
da se pažljivo isplanira da bi se postigao maksimalan efekat promocije.

Pri deljenju flajera se mora voditi računa o lokacijama gde se dele, ali i o vremenskom
intervalu kada će se to obavljati. Jedna od veoma važnih stvari ukoliko se flajeri dele na ulici,
tržnom centru ili na sajmu, da osoba koja ih deli bude pozitivna i da ima dobru volju da obavi
taj posao. Ovo ima veoma bitnu ulogu kod osobe koja preuzima flajer, jer to odmah pomaže
da se kreira pozitivan stav i poveže sa sadržajem flajera.